Rezerwa 126p | Wymiana lizaka
21969
page-template-default,page,page-id-21969,page-child,parent-pageid-21702,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.8.1,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Wymiana łącznika elastycznego dźwigni biegów, tak zwanego lizaka

Objawy: brak biegów, najczęściej 3

 

Potrzebne narzędzia:

  • klucze 10 i 13 mm
  • odrdzewiacz typu WD40
  • jakaś szmatka, żeby powycierać syf
1
  1. Odkręcamy dwie śruby
2

2. Po odkręceniu śrub wyciągamy lizak.

3

3. Czyścimy miejsca przykręcenia śrub

4. Wkładamy lizak od strony kierowcy (przy śrubach są specjalne podkładki!) i go przykręcamy.

4

5. Cieszymy się z działających biegów

Porównanie starego i nowego lizaka
Porównanie starego i nowego lizaka