W grudniu 1984 roku wprowadzono do sprzedaży wersję FL (Face Lifting). Zmiany zostały podyktowane koniecznością dostosowania samochodu do wymogów europejskich (w pierwszej kolejności usunięcie wszelkich ostrych krawędzi). Tak więc, zmieniono kształt zderzaków na dłuższe i bardziej przylegające do nadwozia, a w tylny zderzak wkomponowano wymagane już wówczas światła przeciwmgłowe tylne i cofania. Na całej długości boku samochodu zamontowano plastikowe listwy, oraz zmodyfikowano wloty powietrza. Kształt błotników został nieznacznie zmieniony w celu dostosowania pod ślizgi montażowe zderzaka nowego typu.
Oznaczenia producenta oraz wersji przeniesiono na tylnej klapie z przetłoczenia w kształcie słuchawki, nieco wyżej nad załamanie klapy. Z przodu zaś, ze środka pasa przedniego na prawą stronę,oraz delikatnie obniżono.
Największe zmiany zaszły jednak wewnątrz samochodu. Całkowicie przebudowano deskę rozdzielczą : Zawitało zmienione obicie deski rozdzielczej, pojawił się nowy, szeroki licznik z dodatkowymi klawiszami funkcyjnymi. Zastosowano miękką kierownicę, która pojawiła się już wcześniej w droższych wersjach, zaś kratki nawiewu znalazły się teraz na wysokości licznika. Poniżej, na miejscu, gdzie dotychczas się znajdowały, umieszczono konsolę środkową z popielniczką, miejscem na zapalniczkę i kieszenią na radio. Obok po stronie pasażera przewidziano praktyczną wnękę na drobne prezdmioty wraz z miejscem na głośnik. Ręczną pompkę spryskiwaczy zastąpiono elektryczną (umieszczoną w worku spryskiwaczy), uruchamianą poprzez pociągnięcie do siebie włącznika wycieraczek. Rozrusznik z uruchamianiem mechanicznym zastąpiono rozrusznikiem załączanym przez przekręcenie kluczyka. Pojawiła się również (w droższych wersjach) dmuchawa zimnego powietrza, zapobiegająca parowaniu przedniej szyby, przydatna zwłaszcza w zimie. Nieznacznym zmianom uległy korbki do otwierania okien i klamki wewnętrzne
w 1988 pojawił się większy wlot powietrza wzorowany na 126bis (ale nie taki sam!)
W sierpniu 1993 FL-a dopadł kolejny lifting. W owym okresie przedsiębiorstwo FSM w całości przejął Fiat. Zaszła więc potrzeba ujednolicenia gamy modelowej, konkretnie zmiany stylistycznej Cinquecento i 126. Zmieniono więc kolory lakierów oraz wystrój wnętrza. Owy lifting obu modeli nazwano „Maquillage”.
W środku pojazdu głównym kolorem wykończenia jest szary popielaty. Nowy model został pozbawiony znaku firmowego FSM z kołpaków, kierownicy i chlapaczy. Znika też emblemat 650E z pokrywy silnika.
Wnętrze modelu Maquillage w wersji podstawowej. Szary skaj oraz widoczny brak oznaczeń FSM na kierownicy
Produkcję modelu FL zakończono we wrześniu 1994, zastepując go gruntownie zmodernizowanym 126el