Błotniki przednie
72 – 84 – błotnik wąski i wąskie nadkole zewnętrzne. Brak przetłoczeń na boczne mocowanie zderzaka.
W 1984 roku niektóre maluchy posiadały na przednich błotnikach odpływy, tak zwane „łezki”:
85 – 94 – błotnik szeroki i szerokie nadkole zewnętrzne, ZAWSZE z przetłoczeniem na boczne mocowanie zderzaka
94 – 00 – błotnik szeroki z zaokrąglonym rantem, zawsze z przetłoczeniem na boczne mocowanie zderzaka
Nadkola wewnętrzne w czasie całej produkcji zawsze były takie same.
Drzwi
72 – 84 – podwójne przetłoczenie na poszyciu zewnętrznym, brak otworów na mocowanie listew ozdobnych, brak przetłoczeń na poszyciu wewnętrznym
85 – 94 – poszycie zewnętrzne identyczne jak w przypadku 72 – 84, ale czasami występowały otwory na listwy boczne, poszycie wewnętrzne posiada przetłoczenie idące wzdłuż drzwi, nad tapicerką. Przetłoczenie zaczyna się na wysokości grzybka, a kończy pod szybką trójkątną.
94 – 00 – pojedyncze przetłoczenie na poszyciu zewnętrznym (był tylko jeden rodzaj)
Błotnik tylny
72 – 94 – ten sam profil, podwójne przetłoczenie, oraz przetłoczenie zakrzywiające się ku górze razem z szybą tylną – różnica to mały wlot dla ST i duży dla FL, oraz przetłoczenia pod boczne mocowania zderzaka. W tych samych latach co błotnik wąski przód, montowane były z tyłu błotniki bez wytłoczki na mocowanie zderzaka.
94 – 00 – zaokrąglony rant błotnika, mały wlot powietrza, pojedyncze przetłoczenie boczne i przetłoczenie, idące prosto w stronę tylnego narożnika, mocowanie boczne na zderzaki
Nadkola wewnętrzne i zewnętrze bez zmian.
Klapy bagażnika
72 – 94 – zewnętrznie identyczne w całym wskazanym okresie. W środku kosmetyczne zmiany, w postaci długości grzybka i grzybek z kapeluszem lub bez. W wersji BIS blokada przytrzymująca klapę w pozycji otwartej.
94 – 00 – zaokrąglone wszystkie krawędzie i zagięcia klapy
Klapy silnika
72 – 76 – dodatkowe kratki wentylacyjne po bokach, przetłoczenie w kształcie prostokąta
76 – 94 – mniej kratek wentylacyjnych, przetłoczenie w kształcie słuchawki telefonu
94 – 00 – kratki wentylacyjne w ilości takiej samej jak 76 – 94, przetłoczenie w kształcie odwróconej, rozciągniętej litery U
87 – 91 BIS – klapa z większą szybą, bez wlotów powietrza, otwierana do góry
Pasy przednie
72 – 94 – takie same w całym wskazanym okresie. Jedyna różnica, to kształt i umiejscowienie otworów pod znaczki
94 – 00 – pas wygładzony, brak przetłoczenia środkowego, przetłoczenia pod kierunkowskazy i nieco głębiej, niż w przypadku 72 – 94, osadzone reflektory
Odpływy bocznych tylnych szyb
W pierwszej serii nie występował rowek, tylko odpływ takiego samego rodzaju co w szybach przedniej i tylnej:
Oprócz tego na przestrzeni lat istniało jeszcze kilka drobniejszych, nieopisanych tutaj różnic, takich jak na przykład: inne słupki tylne od wewnątrz w pierwszej serii, czy brak otworów pod lusterka w starszych drzwiach i brak otworów na przewody od świateł cofania i przeciwmgłowego w belce tylnej od ST.
Delmut, Freddie i Gelo