Potrzebne klucze:
- 8, 12 i 24 nasadowe
- przedłużka do nasadek
Pierwsza rzecz jaką robimy, to ściągnięcie pokrywy klaksonu i odkręcenie śruby mocującej kierownicę do kolumny. Kierownica jest mocowana na stożku więc będziemy musieli się posiłować aby wyciągnąć koło kierownicy.
Następnie w bagażniku odłączamy kostkę od stacyjki (czarna), oraz 3 kostki od pająka:
Teraz luzujemy mocowanie pająka nasadką 8 (na foto miejsce 1) oraz odkręcamy śrubę mocującą plastikowa osłonę kolumny kluczem nasadowym 13 (miejsce 2):
Ściągamy osłonę oraz pająk i mamy już wszystko na widoku. Stacyjkę odkręcamy w miejscu zaznaczonym strzałkami i przykręcamy nową. Problem pojawia się gdy zamiast śrubek mamy zaokrąglone końce:
Musimy kombinować – albo delikatnie naciąć, albo próbować wyżłobić przecinakiem rowek na śrubokręt. W ostateczności można zdemontować całą kolumnę i bawić się z tym na stole. Aby wymienić kolumnę należy postępować tak samo do momentu zdjęcia pająka i osłony. Następnie odkręcamy drugą nakrętkę 13 mocującą kolumnę do nadwozia, oraz podginamy blaszki mocujące:
Teraz odkręcamy tylko kolumnę na krzyżaku dwoma kluczami 13 i wyciągamy całą kolumnę z samochodu:
Montażu dokonujemy w odwrotnej kolejności.
Freddie