- Odkręcamy 4 śruby 13mm na zabieraku.
- Po odkręceniu zsuwamy zabierak i wyciągamy sprężynkę z półosi.
3. Ukazuje się nam przegub metalowo gumowy przykręcony do krótkiej półosi nakrętką 32mm. Aby go odkręcić trzeba będzie odgiąć zabezpieczenie które znajduje się na nakrętce po czym odkręcić i ściągnąć przegub. Jeśli nakrętka nie będzie chciała się odkręcić, można podnieść samochód, nałożyć na nią duży klucz, zaprzeć go o wahacz i kręcić kołem. Następnie nasuwamy nowy przegub (tą samą stroną co był założony stary!), dokręcamy go i zaklepujemy nakrętkę.
4. Pamiętajmy, że to jak mocno dokręcimy nakrętkę przegubu ma znaczenie jak lekko będzie kręciło się nasze koło, gdyż z tyłu w maluchu luz na łożyskach reguluję się właśnie tą nakrętką. Przed zakręceniem zabieraka warto podnieść tył na lewarku i zakręcić kołem rękami aby zobaczyć czy nie zakręciliśmy zbyt mocno.