Rezerwa 126p | Wymiana linki ssania
21960
page-template-default,page,page-id-21960,page-child,parent-pageid-21702,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.8.1,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
  1. Kluczem 7mm odkręcamy linkę przy gaźniku i wyciągamy ją razem z pancerzem z mocowania. Pancerz trzyma się do gaźnika na śrubce 8 mm.
1

2. Odkręcamy trzy wkręty, mocujące plastikową nakładkę tunelu pomiędzy fotelami.

3. Kluczem 13mm odkręcamy dźwigienki ssania i rozrusznika (bądź ogrzewania, w zależności od modelu auta).

2

4. Wyjmujemy linkę z plastikowego trzymadełka (niestety lubi ono pękać – podczas tej wymiany również pękło i nie ma go na zdjęciach).

5. Wyjmujemy linkę z dźwigienki, wyciągamy ją z pancerza.

6. Odłączamy pancerz z plastikowego mocowania tyłu tunelu środkowego, oraz odczepiamy go od mocowania dźwigienki ssania.

3

7. Zwracamy uwagę, którędy przechodzi pancerz linki (powinien wychodzić tą samą dziurą, którą idzie miedziany przewód hamulcowy)

4
5

8. Wyciągamy pancerz

9. Zakładamy nowy pancerz, pamiętając, że musi on prawidłowo biec pod autem. Przed włożeniem pancerza warto napuścić do niego (strzykawką) trochę oleju.

6

10. Mocujemy pancerz do uchwytu dźwigienki ssania i Wciskamy w mocowanie z tyłu tunelu środkowego

11. Wsuwamy linkę w pancerz (od strony dźwigienek)

12. Mocujemy ją do dżwigienek, wpinając w plastikowe trzymadełko.

7

13. Mocujemy linkę i pancerz przy gaźniku.

14. Przykręcamy dźwigienki i zakładamy osłonę tunelu.

15. Gotowe

by Kapsel & Pumex

7