- Kluczem 7mm odkręcamy linkę przy gaźniku i wyciągamy ją razem z pancerzem z mocowania. Pancerz trzyma się do gaźnika na śrubce 8 mm.
2. Odkręcamy trzy wkręty, mocujące plastikową nakładkę tunelu pomiędzy fotelami.
3. Kluczem 13mm odkręcamy dźwigienki ssania i rozrusznika (bądź ogrzewania, w zależności od modelu auta).
4. Wyjmujemy linkę z plastikowego trzymadełka (niestety lubi ono pękać – podczas tej wymiany również pękło i nie ma go na zdjęciach).
5. Wyjmujemy linkę z dźwigienki, wyciągamy ją z pancerza.
6. Odłączamy pancerz z plastikowego mocowania tyłu tunelu środkowego, oraz odczepiamy go od mocowania dźwigienki ssania.
7. Zwracamy uwagę, którędy przechodzi pancerz linki (powinien wychodzić tą samą dziurą, którą idzie miedziany przewód hamulcowy)
8. Wyciągamy pancerz
9. Zakładamy nowy pancerz, pamiętając, że musi on prawidłowo biec pod autem. Przed włożeniem pancerza warto napuścić do niego (strzykawką) trochę oleju.
10. Mocujemy pancerz do uchwytu dźwigienki ssania i Wciskamy w mocowanie z tyłu tunelu środkowego
11. Wsuwamy linkę w pancerz (od strony dźwigienek)
12. Mocujemy ją do dżwigienek, wpinając w plastikowe trzymadełko.
13. Mocujemy linkę i pancerz przy gaźniku.
14. Przykręcamy dźwigienki i zakładamy osłonę tunelu.
15. Gotowe
by Kapsel & Pumex