Rezerwa 126p | Demontaż gaźnika
21710
page-template-default,page,page-id-21710,page-child,parent-pageid-21702,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-3.8.1,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Po otwarciu tylnej klapy ukazuje nam się następujący widok: (proszę nie zwracać uwagi na niedokręcone śruby 😉 )

1

1. Odłączamy kable zapłonowe, które nam przeszkadzają, następnie odkręcamy kluczem 10mm dwie górne śruby:

2

2. Następnie demontujemy części dolotu, kluczem 13mm odkręcamy śruby mocujące pokrywę zaworów, następnie podważamy ją śrubokrętem w odpowiednim miejscu, zdejmujemy.

3
4

3. Zdejmujemy wężyki paliwowe uprzednio luzując obejmy.

5

4. Kluczem 7mm i 8mm odkręcamy linkę ssania.

6

5. Zdejmujemy cięgno przepustnicy.

7

6. Kluczem 10mm odkręcamy dwie nakrętki mocujące gaźnik.

8

7. Zdejmujemy gaźnik, podstawkę, zabezpieczamy komorę spalania, żeby nie dostały się tam rzeczy niepowołane.

9