Przekładnia zębatkowa jest dużo lepszym rozwiązaniem od standardowej ślimakowej, głównie dlatego, że jest to mechanizm prostszy od klasycznego układu kierowniczego i są tylko dwie końcówki drążków kierowniczych, a nie jak w układzie starego typu 6.
Do montażu potrzebne będą:
- maglownica
- obejmy maglownicy
- uchwyt do maglownicy
- dłuższy drążek kolumna – przekładnia
- końcówki drążków kierowniczych
- kilka śrub M10 i M8
- klucze nasadkowe 10 i 13 mm
- kilka kluczy zwykłych i oczkowych 10, 13 i 17 mm
- młotek
- wiertarka, wiertła różnego rodzaju, pilniki, frez na wiertarkę
Samochodem wjeżdżamy na kanał. Najpierw demontujemy kierownicę, pająk i osłonę kolumny kierowniczej i odkręcamy krzyżak. Postępujemy jak w poradniku Wymiana stacyjki i kolumny kierowniczej. Należy pamiętać, że krzyżaka nie ściągniemy, dopóki nie wyciągniemy śruby, ponieważ stanowi ona zabezpieczenie przed zsunięciem się krzyżaka z frezu. Następnie wchodzimy pod samochód i odkręcamy śruby końcówek drążków kierowniczych.









